Ik wil beter omgaan met de computer

Begeef jij je al op de digitale snelweg? Of sta je nog aan de kant, omdat je jezelf onzeker voelt achter de computer en op het internet? Dat is niet zo raar, want de ontwikkelingen gaan razendsnel. Gelukkig biedt het DigiTaalhuis je kansen om je 'rijbewijs' te halen en mee te doen in het digitale verkeer!

Wist je dat 11% van de Nederlanders van 16 tot 65 jaar geen of weinig ervaring met de computer heeft? Bij mensen van boven de 55 is dit zelfs 20%. Terwijl digitaal vaardig zijn het leven makkelijker kan maken. Wil jij ook handig en zelfstandig worden in de digitale wereld? In het DigiTaalhuis kun je kiezen uit verschillende trainingen. Meer weten? Bel gerust (06-24 13 64 67) of kom langs bij de spreekuren.

Zelf oefenen

Wil je oefenen om handiger te worden met je computer of tablet? Op internet vind je verschillende trainingen. Op Oefenen.nl kun je jezelf gratis aanmelden. Daarna start je met de oefeningen.

Wat vind je in de Bibliotheek?

De Bibliotheek heeft een ruim aanbod aan boeken en tijdschriften over computers, tablets, smartphones en computerprogramma's. Ook speciale uitgaven voor senioren. Je vindt ze bij de informatieve boeken of de tijdschriften met SISO-code 520-529. Kun je niet vinden wat je zoekt? De medewerkers van de Bibliotheek helpen je graag!