Kinderboekenweek 2021: Worden wat je wil

Woensdag 6 oktober 2021 t/m zondag 17 oktober 2021 | Bibliotheken en boekhandels

De Kinderboekenweek vieren we in de Bibliotheek Veldhoven met leuke activiteiten en leestips!

De Kinderboekenweek vieren we in de Bibliotheek Veldhoven met leuke activiteiten. Entree is gratis, wel vooraf even aanmelden:

Ook kun je in de bieb terecht voor de Kinderboekenweek krant vol leestips, een mooie kleurplaat en boekenlegger.

Bette Westera schrijft het geschenk voor de 67ste Kinderboekenweek en Mark Janssen maakt het Prentenboek van de Kinderboekenweek.
De Kinderboekenweek 2021 staat in het teken van 'Worden wat je wil' waarbij kinderen alle beroepen kunnen worden die ze willen en alvast kunnen dromen over later.

Het Kinderboekenweekgeschenk wordt cadeau gedaan door de boekwinkel tijdens de Kinderboekenweek (6 t/m 17 oktober) bij aankoop van ten minste € 12,50 aan kinderboeken. Het prentenboek is tijdens de Kinderboekenweek te koop voor € 7,25.

Bekijk onze inspiratiepagina

Ga naar de website van de Kinderboekenweek