Kinderboekenweek voorstelling: Later als ik groot ben word ik...

13 oktober 2021, van 15:00 tot 16:00 | Bibliotheek Veldhoven

Kosten: Gratis

Kok, politieagent, dierenarts... Er zijn zoveel beroepen! Weet jij al wat je later worden wil? Ga mee met Coco en leer verschillende beroepen kennen.

Deze interactieve voorstelling zit vol met originele Letter Belangrijk nummers en is geschikt voor kinderen vanaf 6 tot 9 jaar.

De voorstelling is speciaal gemaakt voor de Kinderboekenweek 2021, die in het teken staat van beroepen. Schuif gezellig aan en doe mee!

• Entree is gratis.
  • Meld je wel vooraf even aan om verzekerd te zijn van een plekje.
  • Bestel net zoveel tickets als het aantal aanwezigen (bijv. 1 kind + 1 volwassene = 2 tickets).

Over Letter Belangrijk

Letter Belangrijk is opgericht door vier vrienden die elkaar leerden kennen tijdens een musicalopleiding in Nijmegen. Met hun educatieve stukken willen ze taalkennis bevorderen en beweging stimuleren.
Ze nodigen alle kinderen uit om mee te doen, zodat het kindertheater interactief wordt.

Coronatoegangsbewijs

Later als ik groot ben word ik... is een voorstelling. Bezoekers van voorstellingen hebben vanaf zaterdag 25 september een coronatoegangsbewijs nodig. Voor toegang tot deze voorstelling heb je dus, naast een ticket, een coronatoegangsbewijs nodig. Bij voorstellingen met coronatoegangsbewijs hoeft er geen afstand gehouden te worden. Kinderen tot en met 12 jaar hebben geen coronatoegangsbewijs nodig.

Bij binnenkomst in de Bibliotheek meld je je bij de Bibliotheekmedewerker aan voor de voorstelling en hij/zij scant je coronatoegangsbewijs. Het coronatoegangsbewijs toon je via de CoronaCheck-app en kan een vaccinatiebewijs, een herstelbewijs, of een negatief testbewijs zijn. Vergeet niet om ook een identiteitsbewijs mee te nemen.

Bibliotheek Veldhoven helpt met CoronaCheck-app

Vragen over of hulp nodig bij het verkrijgen van het coronatoegangsbewijs en/of de CoronaCheck-app? Hiervoor kun je terecht in de Bibliotheek Veldhoven.

Kinderboekenweek 2021: Worden wat je wil

De Kinderboekenweek vieren we in de Bibliotheek Veldhoven met leuke activeiten, zoals de Kinderboeken Bingoshow op 6 oktober en de voorstelling 'Later als ik groot ben word ik...' op 13 oktober. Ook kun je in de bieb terecht voor de Kinderboekenweekkrant vol leestips, een mooie kleurplaat en boekenlegger.

Bette Westera schrijft het Kinderboekenweekgeschenk voor de 67ste Kinderboekenweek en Mark Janssen maakt het Prentenboek van de Kinderboekenweek. De Kinderboekenweek 2021 staat in het teken van 'Worden wat je wil' waarbij kinderen alle beroepen kunnen worden die ze willen en alvast kunnen dromen over later.

Het Kinderboekenweekgeschenk wordt cadeau gedaan door de boekwinkel tijdens de Kinderboekenweek (6 t/m 17 oktober) bij aankoop van ten minste € 12,50 aan kinderboeken. Het prentenboek is tijdens de Kinderboekenweek te koop voor € 7,25.

Bekijk onze inspiratiepagina

Ga naar de website van de Kinderboekenweek