Webinar: Maria Genova - Manuscripten en uitgevers

3 juni 2020, van 20:00 tot 21:30 | Online

Kosten: € 5,-

Deze workshop is een vervolg op de eerdere webinars van Maria Genova voor beginnende schrijvers.

In deze praktische webinar leer je wat de meest voorkomende fouten in manuscripten zijn en ook hoe je ze kunt vermijden. Sommige voorbeelden komen uit boeken van bestsellerschrijvers, om te laten zien dat niet alleen beginners fouten maken. Na deze workshop kun je zelf ontdekken wat er nog niet klopt in je manuscript.

Over Maria Genova

Docent is Maria Genova, schrijfster van diverse bestsellers, onder andere 'Het Duivelskind', 'Man is stoer, vrouw is hoer' en 'Komt een vrouw bij de h@cker'. Maria is een ervaren schrijfdocent en redacteur. Ze treedt ook veel op als spreker.

Over de webinar

De webinar wordt georganiseerd door de Bibliotheek Eindhoven in samenwerking met de Bibliotheken Breda, Den Bosch, Midden-Brabant, Dommeldal en Veldhoven. Entree bedraagt € 5,-. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, dus meld je tijdig aan!

Meer informatie en aanmelden

E-books van Maria Genova