Spreekuur DigiTaalhuis/IDO

8 december 2023, van 10:30 tot 12:30 | Elke week | Bibliotheek Veldhoven

Kosten: Gratis

Wil je graag Nederlands leren? Beter leren lezen en schrijven? Handiger worden met de computer en internet? Heb je vragen over de digitale overheid? Kom dan naar het spreekuur van DigiTaalhuis Veldhoven en Informatiepunt Digitale Overheid (IDO)!

In het DigiTaalhuis helpen deskundige vrijwilligers je op weg naar activiteiten of trainingen die bij jouw vraag passen. Je vindt er leermateriaal en kunt er andere mensen ontmoeten. Ook ben je er welkom als je een taalmaatje zoekt of meer wilt weten over inburgeren.

Tijdens het spreekuur kun je ook je vragen stellen over de digitale overheid, de bieb is namelijk een Informatiepunt Digitale Overheid (IDO).

Je vindt het DigiTaalhuis in de Bibliotheek. Twee keer per week zijn er (gratis) spreekuren. Je kunt er vragen stellen en krijgt er advies:

• Dinsdag van 14.00 tot 16.00 uur
  • Vrijdag van 10.30 tot 12.30 uur