Spanish storytelling online

30 oktober 2021, van 14:00 tot 14:30 | Online

Kosten: Gratis, aanmelden

Online voorlezen in het Spaans voor jonge kinderen vanaf 2 jaar met aansluitend een verwerkingsactiviteit.

De online voorleessessie duurt 30 minuten en is helemaal in het Spaans. Er wordt één verhaal voorgelezen en er wordt over het verhaal gepraat. Aansluitend is er een activiteit die bij het verhaal past, bijvoorbeeld iets knutselen. Hierdoor wordt de woordenschat uitgebreid.

• Spanish storytelling is bedoeld voor jonge kinderen vanaf 2 jaar en hun (groot)ouders.
  • De bijeenkomst is in oktober nog online, daarna weer in de Bibliotheek Veldhoven.
  • Deelname is gratis, wel vooraf even aanmelden. Dit kan via onderstaande knop.

En español

Lectura online en español para niños pequeños a partir de 2 años, seguida de una actividad de procesamiento.

La sesión de lectura online dura 30 minutos y es íntegramente en español. Se lee una historia y se comenta la historia. Luego hay una actividad que se ajusta a la historia, por ejemplo, la elaboración de algo. Esto amplía el vocabulario.

Información práctica

• La narración en español está destinada a niños pequeños a partir de los 2 años y sus (abuelos) padres.
  • La reunión seguirá estando en línea en octubre, luego nuevamente en la Biblioteca Veldhoven.
  • La participación es gratuita, pero regístrese con anticipación. Esto se puede hacer a través del botón de abajo.

Inscribirse