KennisMakers: Minder suiker, minder klachten - VOLGEBOEKT

24 september 2020, van 19:00 tot 20:30

Kosten: Gratis, aanmelden

Voedings- en leefstijlcoach Myriam Ickenroth vertelt over de invloed van suiker op onze gezondheid.

Myriam legt uit waarom we de afgelopen decennia steeds meer gezondheidsklachten hebben gekregen. Ze vertelt over de werking van onze spijsvertering en de rol van suiker daarbij. Ook geeft ze informatie over de verleidingen van de voedingsmiddelenindustrie, hoe je etiketten moet lezen en tips voor een gezonde leefstijl. Verder is er voldoende ruimte voor vragen.

Deze activiteit is volgeboekt!
Stuur een mail naar communicatie@bibliotheekveldhoven.nl voor een plekje op de wachtlijst.

Over Myriam

Myriams missie is om het leven van mensen een beetje mooier te maken door hen bewust te maken van het belang van gezonde voeding en een gezonde leefstijl en hen te begeleiden naar een leven met meer energie en minder (gezondheids)klachten.

Meer informatie: https://voedingrijk-eindhoven.nl/over-mij/

Over KennisMakers

Deze activiteit vindt plaats in het kader van het project KennisMakers. Heb je een jarenlange passie die je graag wilt delen met anderen? Specifieke kennis op een bepaald gebied die ook voor anderen boeiend zou kunnen zijn? Oftewel, ben jij een KennisMaker? Dan kun je nu samen met de Bibliotheek jouw kennis delen met anderen.