Lees- en luisterspot

28 oktober 2021, van 10:30 tot 16:00 | Bibliotheek Veldhoven

Kosten: Gratis

Ontdek de e-books en luisterboeken van de online Bibliotheek in de lees- en luisterspot met demonstraties en uitleg!

Bibliotheekleden hebben naast de mooie boekencollectie in de Bibliotheek toegang tot meer dan 30.000 e-books en luisterboeken in de online Bibliotheek. Je kunt e-books en luisterboeken makkelijk lenen, lezen en luisteren in één app. Ontdek het gemak zelf bij de lees- en luisterspot in de bieb!

Om de e-books en luisterboeken te ontdekken kan iedereen, lid of geen lid van de Bibliotheek, op donderdag 28 oktober van 10.30 tot 16.00 uur naar de Bibliotheek Veldhoven komen. In de Bibliotheek is op die dag een lees- en luisterspot ingericht. In de lees- en luisterspot staan medewerkers van de Bibliotheek om de app van de online Bibliotheek te laten zien en uit te leggen hoe je je kunt registeren om je eerste e-book of luisterboek te downloaden.

Entree is gratis en aanmelden niet nodig.