KennisMakers: Durven Doen

13 juni 2024, van 19:00 tot 20:30 | Bibliotheek Veldhoven

Kosten: Gratis na aanmelding

Interactieve workshop door Pauline van Gorp. Zij coacht mensen om knopen door te hakken en hun ideale mix te vinden in het leven.

Sommige keuzes zijn ontzettend spannend om te maken. Die keuzes, die wel eens grote gevolgen zouden kunnen hebben. Gevolgen die je misschien niet eens helemaal kunt overzien.

Misschien zou je eigenlijk heel graag een carrièreswitch maken. Worstel je met de vraag of je kinderen wilt. Zou je het liefst je huis verkopen en een wereldreis maken. Welk verlangen het ook is, het blijft maar in je hoofd rondzingen als een kapotte platenspeler. Hoe harder jij je best doet dat verlangen aan de kant te schuiven, hoe harder dat nummer gaat zingen. Pas als je het aandacht geeft en een echt besluit neemt, kan die plaat stoppen met spelen.

Het klinkt zo simpel. Als het dat ook was, had je het al wel gedaan. Dus hóe doe je dit dan toch, als het zo spannend is? Daar vertelt Pauline van Gorp meer over in de interactieve KennisMakers-workshop!

Over Pauline van Gorp

"Enthousiast en een tikkeltje eigenwijs", zo omschrijft Pauline van Gorp zichzelf: "Mijn missie is dat jij doet wat je het liefste doet, op jouw eigenWIJZE manier. Ik coach jou om door de bomen het bos weer te zien. Om knopen door te hakken en jouw ideale ‘mix’ te vinden in je leven."

Vanuit haar eigen coachingsbedrijf Mix-it-Up daagt Pauline mensen graag uit om anders naar hun situatie te kijken. Om even afstand te nemen, te zien waar het écht om gaat om vervolgens op een praktische manier in actie te komen. Pauline: "Zodat jij weer doet waar je écht blij van wordt!"

• Entree is gratis, wel vooraf even aanmelden.

Over Kennismakers

Deze activiteit is onderdeel van het project KennisMakers van de Bibliotheek Veldhoven. Heb jij ook een jarenlange passie die je graag wilt delen met anderen? Specifieke kennis op een bepaald gebied die ook voor anderen boeiend kan zijn? Ga dan de uitdaging aan om als KennisMaker in de Bibliotheek anderen te laten delen in jouw kennis.