Jongeren Boeken Club

4 juni 2024, van 16:00 tot 17:00 | Bibliotheek Veldhoven

Kosten: Gratis, aanmelden

Zit je op de middelbare school? Ben je stapel op boeken? Lijkt het je leuk om andere jongeren te ontmoeten? En te praten over boeken? Schuif dan eens aan bij de Jongeren Boeken Club!

Elkaar ontmoeten en leesplezier staan voorop bij de Jongeren Boeken Club. De jongeren komen om de 4 à 5 weken bij elkaar. Tijdens deze middagen vertellen jongeren over hun favoriete boeken, wisselen boekentips uit en bespreken een gezamenlijk gelezen boek. De Jongeren Boeken Club is opgezet door Sammer Musa uit Veldhoven, die een boekenclub miste voor mensen van haar leeftijd.

Data, tijden en boektitels

De Jongeren Boeken Club is op de volgende data en tijdstippen:

• Dinsdag 9 april (boek: De levens van Lanya van Mirjam Oldenhave)
  • Dinsdag 4 juni
  • Tijdstip: 16.00-17.00 uur (met mogelijke uitloop tot 17.30 uur)
  • Locatie: de Bibliotheek Veldhoven

Meedoen

Lijkt het je leuk om mee te doen? Meld je dan aan! Je kunt één keer komen of meerdere keren, net wat je leuk vindt. Alle jongeren tussen de 12 en 18 jaar (middelbare scholieren) zijn welkom. Wel is het fijn als je je van tevoren even aanmeldt. Dan weten we ongeveer hoeveel jongeren erbij zijn. Stuur hiervoor een appje naar onderstaand nummer. Je kunt ook bellen of mailen:

Bel of WhatsApp: 06- 810 32 946
Mail: jeugd@bibliotheekveldhoven.nl