Loopbaan workshop: Drijfveren

22 oktober 2021, van 10:30 tot 13:00 | Bibliotheek Veldhoven

Kosten: Gratis na aanmelding

Wetenschappelijk onderzoek toont aan dat 95% van ons gedrag wordt bepaald door onze onbewuste drijfveren en overtuigingen. Coaches Annemieke en Nicole geven een kennismakingsworkshop waarin je meer inzicht krijgt in je drijfveren.

Nicole Braakman uit Helden en Annemieke Scharloo uit Eindhoven coachen en begeleiden mensen die om diverse redenen al enige tijd niet meer actief zijn op de arbeidsmarkt. Zij werken allebei voor een re-integratiebedrijf uit Den Bosch en trekken zakelijk samen op in het geven van workshops over "de drijfveer onder je gedrag".

Inzicht in je eigen drijfveer biedt handvatten om een terugkerend gedragspatroon waar je (mogelijk) niet altijd blij van wordt, te veranderen. Met veel plezier nemen zij je in de workshop mee in alle ins-and-outs van de drijfveren onder het gedrag.

Deelname is gratis, je dient je wel van tevoren aan te melden.

Online cursussen

Wil je je verder verdiepen in het onderwerp?
Volg dan bijvoorbeeld de online cursus 'Regisseer je eigen loopbaan' of 'Test jezelf'.
De online cursussen zijn gratis te volgen voor Bibliotheekleden!

Ga naar de online cursussen