Inloopspreekuur Huis naar Werk

28 oktober 2024, van 13:00 tot 15:30 | Bibliotheek Veldhoven

Kosten: Gratis

Wil jij antwoorden vinden op jouw vragen over werk, scholing of ontwikkeling? Bij Huis naar Werk helpen ze je graag, helemaal gratis!

In Huis naar Werk werken gemeenten en organisaties in Zuidoost-Brabant samen op het gebied van werk, scholing en ontwikkeling.

Herken je één van deze situaties?

• Ben jij je baan kwijt of dreig je die te verliezen?
  • Heb je tijdelijk werk, maar wil je graag een (vaste) baan?
  • Zoek je een baan waarin je gezond kunt doorwerken tot aan je pensioen?
  • Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging of werk in een andere sector?
  • Ben je zzp’er en wil je overstappen naar loondienst?
  • Heb je net je diploma gehaald en ben je op zoek naar een baan?
  • Wil je een (vervolg)opleiding doen?
  • Heb je (bij)scholing nodig om je baan te houden?

In al deze gevallen kunnen de adviseurs van Huis naar Werk je helpen.

Huis naar Werk ondersteunt je op drie manieren

1. Werk: Samen wordt gekeken naar jouw talent en kansen op een betaalde baan. De adviseurs kunnen deuren openen naar werkgevers.
  2. Scholing: Samen wordt onderzocht of een (vervolg)opleiding of training jouw kansen op een passende baan groter maken.
  3. Ontwikkeling: Samen wordt ontdekt hoe jij je talent verder kunt (blijven) ontwikkelen en inzetten voor meer plezier in je (nieuwe) baan.

Gratis inloopspreekuur

Op maar liefst tien locaties in Zuidoost-Brabant kun je terecht, waaronder in de bibliotheek. Het gratis inloopspreekuur is elke laatste maandag van de maand van 13.00 tot 15.30 uur in de Bibliotheek Veldhoven. Aanmelden is niet nodig.

Kom langs voor een advies op maat! De adviseurs van Huis naar Werk kijken uit naar je bezoek.