DigiTaalhuis

Op deze pagina vind je een overzicht van de DigiTaalhuis-activiteiten van de Bibliotheek Veldhoven.

Resultaat 1 - 10 (van 172)

• di 19 mrt Computerspreekuur SeniorWeb Veldhoven Bekijk details

Van 10:30 tot 12:00 | Bibliotheek Veldhoven

Lukt het niet met de computer of tablet? Docenten van SeniorWeb Veldhoven helpen je graag op weg.

• di 19 mrt Spreekuur DigiTaalhuis/IDO Bekijk details

Van 14:00 tot 16:00 | Elke week | Bibliotheek Veldhoven

Wil je graag Nederlands leren? Beter leren lezen en schrijven? Handiger worden met de computer en internet? Heb je vragen over de digitale overheid? Kom dan naar het spreekuur van DigiTaalhuis Veldhoven en Informatiepunt Digitale Overheid (IDO)!

• di 19 mrt Taalcafé Veldhoven Bekijk details

Van 18:30 tot 20:00 | Elke week | Bibliotheek Veldhoven

Wil je beter Nederlands leren spreken? Iedere dinsdagavond én donderdagochtend is het Taalcafé Veldhoven geopend. Hier kun je in een prettige omgeving met elkaar praten over allerlei onderwerpen.

• do 21 mrt Taalcafé Veldhoven Bekijk details

Van 10:30 tot 12:00 | Elke week | Bibliotheek Veldhoven

• vr 22 mrt Spreekuur DigiTaalhuis/IDO Bekijk details

Van 10:30 tot 12:30 | Elke week | Bibliotheek Veldhoven

• di 26 mrt Spreekuur DigiTaalhuis/IDO Bekijk details

Van 14:00 tot 16:00 | Elke week | Bibliotheek Veldhoven

• di 26 mrt Taalcafé Veldhoven Bekijk details

Van 18:30 tot 20:00 | Elke week | Bibliotheek Veldhoven

• wo 27 mrt Handig omgaan met patiëntenportaal Bekijk details

Van 14:00 tot 16:00 | Bibliotheek Veldhoven

Maak kennis met digitale zorg en leer werken met het patiëntenportaal van je huisarts tijdens deze workshop!

• do 28 mrt Taalcafé Veldhoven Bekijk details

Van 10:30 tot 12:00 | Elke week | Bibliotheek Veldhoven