Dementheek

• do 11 apr Informatieavond: Parkinson Bekijk details

Van 19:00 tot 20:30 | Bibliotheek Veldhoven

Het aantal mensen met de ziekte van Parkinson stijgt alarmerend. Vergeleken met 10 jaar geleden is het aantal patiënten in Nederland met 30% toegenomen. Het gaat niet alleen om ouderen, ook jonge mensen krijgen steeds vaker Parkinson.

• ma 15 apr Kruip in de huid van iemand met dementie Bekijk details

Van 13:00 tot 15:00 | Bibliotheek Veldhoven

Als iemand die dichtbij je staat dementie heeft, is het vaak moeilijk om je voor te stellen hoe hij of zij de wereld beleeft. Wat gaat er in het hoofd van deze persoon om? Met een speciale VR-bril kun je dit zelf ervaren.

• ma 29 apr Kruip in de huid van iemand met dementie Bekijk details

• ma 13 mei Kruip in de huid van iemand met dementie Bekijk details