Loopbaanworkshop: Zichtbaar zijn

24 april 2023, van 11:00 tot 13:00 | Bibliotheek Veldhoven

Kosten: Gratis na aanmelding

Loopbaanadviseur Tosca Goes neemt je mee in een succesvolle aanpak van jouw zichtbaarheid als werkzoekende of zzp'er.

Zichtbaar zijn om gevonden te kunnen worden als professional. Of je nu werkzaam bent of wilt zijn in loondienst, of omdat je opdrachten binnen wilt halen. Mensen moeten weten van jouw bestaan!

Het is dus zaak om zichtbaar te zijn als professional. Hoe? Op de manier die bij jou als expert past. Tijdens deze workshop neemt loopbaanadviseur Tosca Goes je mee in de stappen om zichtbaar te worden en geeft antwoord op al je vragen.

Deelname aan de loopbaanworkshop is gratis, wel van tevoren even aanmelden.

Over Tosca

Tosca Goes is zelfstandig Noloc erkend loopbaanprofessional. Haar bedrijf InspiraTos is gevestigd in Veldhoven. Daarnaast is ze actief als De ZichtbaarheidsCoach waarbij ze ondernemers en ondernemingen help om zichtbaar zichzelf te zijn.

Loopbaanadvies in de Bibliotheek Veldhoven

Ben je op zoek naar werk? Wil je meer energie en plezier uit je werk halen? Sta je stil in je ontwikkeling? Of ben je toe aan een volgende stap in je loopbaan? In de Bibliotheek Veldhoven kun je terecht voor gratis loopbaanadvies. Elke eerste vrijdag en derde maandag van de maand zijn er loopbaanspreekuren. Je krijgt persoonlijk advies van drie ervaren loopbaanprofessionals. De spreekuren zijn gratis en geheel vrijblijvend.

Daarnaast staan tijdens de Week van de Loopbaan (jaarlijks in september) extra spreekuren en workshops op het programma. Buiten deze week worden ook regelmatig workshops aangeboden, waaronder de workshop 'Zichtbaar zijn' door Tosca Goes.