Loopbaan workshop: Werk vinden met je talenten

8 mei 2023, van 11:00 tot 13:00 | Bibliotheek Veldhoven

Kosten: Gratis na aanmelding

Veel mensen vinden het lastig om werk te vinden wat écht bij ze past, omdat ze gewoon niet goed weten waar ze moeten beginnen.

Je begint namelijk niet bij het zoeken van een vacature, je begint de zoektocht bij je talenten!

Tijdens de workshop 'Werk vinden met je talenten’ neemt loopbaancoach Daniëlle Bax je mee in:

• De vier redenen waarom het niet lukt om je natuurlijke talenten te ontdekken.
  • Drie elementen die je talent anders maken dan alleen maar ‘iets dat je goed kunt’.
  • Een eenvoudig model waarmee jij jouw talenten gaat ontdekken.

Want dit is de eerste stap die je mag zetten richting een baan die écht bij je past!

Over Daniëlle

Daniëlle Bax helpt mensen richting een baan die écht bij ze past door eerst in te zoomen op wie ze zijn als persoon. Met een uniek persoonsprofiel kan je dát glasheldere verhaal vormen van wie jij bent en waarom jij dé oplossing bent voor de werkgever. Maar belangrijker nog: door te weten waar jij goed in bent zal je werk vinden waar je energie van krijgt en waar je voldoening uit haalt.

Deelname is gratis, je dient je wel van tevoren aan te melden.

Loopbaanadvies in de Bibliotheek Veldhoven

Ben je op zoek naar werk? Wil je meer energie en plezier uit je werk halen? Sta je stil in je ontwikkeling? Of ben je toe aan een volgende stap in je loopbaan? In de Bibliotheek Veldhoven kun je terecht voor gratis loopbaanadvies. Elke eerste vrijdag en derde maandag van de maand zijn er loopbaanspreekuren. Je krijgt persoonlijk advies van drie ervaren loopbaanprofessionals. De spreekuren zijn gratis en geheel vrijblijvend.

Daarnaast staan tijdens de Week van de Loopbaan (jaarlijks in september) extra spreekuren en workshops op het programma. Buiten deze week worden ook regelmatig workshops aangeboden, waaronder de workshop 'Werk vinden met je talenten' door Daniëlle Bax.