Voorleesmiddag: Halloween

26 oktober 2022, van 15:00 tot 15:45 | Bibliotheek Veldhoven

Kosten: Gratis, aanmelden

Kom luisteren naar spannende griezelverhalen... Als je durft!

Omdat het bijna Halloween is (31 oktober) heeft lees- en mediaconsulent Martijn de spannendste griezelverhalen uitgezocht. Ook heeft hij een passende traktatie voor alle kinderen. Dus trek je griezeligste outfit aan en op naar de bieb!

Over voorlezen

Voorlezen aan kinderen is belangrijk. Het prikkelt de fantasie, ontwikkelt het taalgevoel, vergroot hun woordenschat en draagt bij aan hun interactieve vaardigheden. Maar bovenal bezorgt het hun heel veel plezier!

Vandaar dat de Bibliotheek Veldhoven meedoet aan het landelijk project BoekStart voor baby's en regelmatig activiteiten organiseert voor jonge kinderen. De voorleesmiddag is elke laatste woensdag van de maand. Schuif gezellig aan!

• Entree is gratis, wel graag vooraf even aanmelden via onderstaande knop.
  • Vooral leuk voor kinderen van ca. 6-10 jaar.
  • Bestel net zoveel tickets als het aantal personen dat deelneemt (volwassenen + kinderen).