Vlogworkshop Teun Peters

13 maart 2024, van 15:00 tot 16:45 | Bibliotheek Veldhoven

Kosten: € 5,-

Wil jij gaan vloggen, maar weet je niet zo goed hoe je dat aanpakt? Doe mee en leer vloggen van een bekende YouTuber, Teun Peters!

Teun Peters maakt deel uit van Team Dylan Haegens. Samen zijn zij al jaren succesvol op YouTube. In 2018 waren zij behalve op YouTube ook in de bioscoop te zien!

Do's en don'ts

Wil jij gaan vloggen, maar weet je niet zo goed hoe je dat aanpakt? Of wil jij gewoon graag weten hoe bekende YouTubers werken?
In de workshop vertelt Teun onder andere over de verschillende soorten vlogs, geeft hij je heel veel tips, maar leert hij je ook wat je beter niet kunt doen.

Neem je eigen telefoon of tablet mee (of iets anders waar je mee kunt filmen), doe mee en krijg het vloggen onder de duim!

• De workshop is geschikt voor kinderen vanaf 9 jaar.
  • Entree € 5,-.
  • Koop vooraf online een kaartje via onderstaande knop (geen administratiekosten) of in de Bibliotheek Veldhoven (+ € 1,- administratiekosten per kaartje).
  • De workshop is alleen toegankelijk voor de deelnemende kinderen, niet voor volwassenen.
  • Kinderen dienen een eigen telefoon of tablet (of iets anders waarmee je kunt filmen) mee te nemen.

Kaarten kopen