KennisMakers: Vertrouw op jouw veerkracht

Dinsdag 26 september 2023, van 19:30 tot 21:00 | Bibliotheek Veldhoven

Kosten: Gratis na aanmelding

Linda van Wetten-Bos kreeg uit het niets een zeldzame oogaandoening en werd bijna volledig blind. Ze vertelt hoe ze heeft leren vertrouwen op haar veerkracht.

Het leven volgt niet altijd het pad dat je voor jezelf hebt uitgestippeld. Linda van Wetten-Bos uit Veldhoven kan erover meepraten. Terwijl ze zwanger was van haar zoon Gijs kreeg ze uit het niets een zeldzame oogaandoening en werd bijna volledig blind. Geluk en verdriet vochten om voorrang. Als gevolg van de ziekte moest ze uiteindelijk ook stoppen als gepassioneerd docent in het onderwijs.

Hoe ga je met zo'n heftige verandering in je leven om? Linda ondervond dat als je boosheid, verdriet en angst toelaat en zelfs durft te omarmen, je de kracht ervaart die nodig is om na tegenslag persoonlijk te groeien. Ze ontdekte dat je die groei kunt bereiken als je leeft vanuit liefde en je hoofd en hart met elkaar samenwerken. Inmiddels vertelt Linda op basisscholen wat het betekent om slechtziend te zijn en heeft ze haar passie teruggevonden als energetisch coach en gastspreker in haar eigen onderneming In-zicht bij Linda.

Wil jij weten hoe Linda heeft leren vertrouwen op haar veerkracht? En welke vier wijsheden haar helpen om weer vol optimisme naar de toekomst te kijken? Laat je dan inspireren door haar verhaal en kijk mee door de ogen van Linda!

• Entree is gratis, je dient je wel van tevoren aan te melden.
  • Aanmelden kan via onderstaande knop.

Aanmelden (26 september)

Linda in de media

Zowel in het Eindhovens Dagblad als in het Algemeen Dagblad verschenen interviews met Linda. Ze zijn via onderstaande links terug te lezen!

Interview in ED

Interview in AD

Over Kennismakers

Deze activiteit is onderdeel van het project KennisMakers van de Bibliotheek Veldhoven. Heb jij ook een jarenlange passie die je graag wilt delen met anderen? Specifieke kennis op een bepaald gebied die ook voor anderen boeiend kan zijn? Ga dan de uitdaging aan om als KennisMaker in de Bibliotheek anderen te laten delen in jouw kennis.

Meer informatie over Kennismakers