KennisMakers: Verbeter je communicatie met NLP

25 april 2024, van 19:00 tot 20:30 | Bibliotheek Veldhoven

Kosten: Gratis na aanmelding

Maak kennis met Neuro Linguïstisch Programmeren (NLP) en ontdek hoe het je communicatie positief kan beïnvloeden.

NLP is als een gereedschapskist vol handige technieken om beter met anderen te communiceren en beter begrepen te worden. In deze workshop leert Ad van der Geer je eenvoudige manieren om je communicatie te verbeteren. Wat je kunt verwachten:

• Ontdek hoe je je eigen manier van communiceren herkent en verbetert, zodat anderen je makkelijker begrijpen.
  • Leer vaardigheden waarmee je beter kunt luisteren naar wat anderen te zeggen hebben.
  • Gebruik NLP technieken om je communicatie positiever en duidelijker te maken.
  • Ontdek hoe je communicatieproblemen kunt vermijden en relaties kunt versterken.

Entree is gratis, je dient je wel van tevoren aan te melden.

Over Ad van der Geer

Ad van der Geer is als gecertificeerd NLP trainer aangesloten bij The Society of Neuro-Linguistic Programming™. Hij is opgeleid door Richard Bandler, één van de oprichters van NLP. Naast NLP trainer is Ad leefstijlcoach, waarbij zijn interesse uitgaat naar burn-out en stress. Meer informatie vind je op zijn website: www.mijn-nlp.nl.

Over Kennismakers

Deze activiteit is onderdeel van het project KennisMakers van de Bibliotheek Veldhoven. Heb jij ook een jarenlange passie die je graag wilt delen met anderen? Specifieke kennis op een bepaald gebied die ook voor anderen boeiend kan zijn? Ga dan de uitdaging aan om als KennisMaker in de Bibliotheek anderen te laten delen in jouw kennis.