Loopbaanworkshop: Meer werkplezier

6 maart 2023, van 11:00 tot 13:00 | Bibliotheek Veldhoven

Kosten: Gratis, aanmelden

Daniëlle Bax, coach voor persoonlijke en loopbaanontwikkeling, geeft je handvatten en tips om te komen tot meer werkplezier. Flow is daarbij een belangrijke factor.

Ervaar jij en gevoel van flow in je werk?
Of gaat het eerder een kant op van stress?
Misschien juist een gevoel van verveling?

Flow is een belangrijke factor voor werkplezier. Flow is een mentale toestand die ontstaat op het moment dat je totaal opgaat in dat wat je aan het doen bent. Je bent volledig betrokken in je activiteit, die je vol passie en plezier uitvoert. En je bent intrinsiek gemotiveerd.

Tijdens de Flow workshop, gebaseerd op de theorie van psycholoog Mihaly Csikszentmihalyi, maak je inzichtelijk welke taken zorgen voor deze positieve energiestroom en welke taken je juist energie kosten. Je krijgt tijdens de workshop handvatten waardoor je steeds beter weet hoe je jouw persoonlijke omstandigheden voor flow creëert. Stress zal aanzienlijk verminderen en je creativiteit, energieniveau en werkgeluk zullen toenemen.

Over Daniëlle

Werken is allang niet meer alleen maar een manier om geld te verdienen. Het is veel meer dan dat! Daniëlle Bax, coach voor persoonlijke en loopbaanontwikkeling, begeleidt je naar een baan die écht bij je past. Krijg inzicht in jezelf en zorg voor bewuste keuzes die leiden naar meer energie, rust en werkgeluk.

• Deelname is gratis, wel vooraf even aanmelden.

Loopbaanadvies in de Bibliotheek Veldhoven

Ben je op zoek naar werk? Wil je meer energie en plezier uit je werk halen? Sta je stil in je ontwikkeling? Of ben je toe aan een volgende stap in je loopbaan? In de Bibliotheek Veldhoven kun je terecht voor gratis loopbaanadvies. Elke eerste vrijdag en derde maandag van de maand zijn er loopbaanspreekuren. Je krijgt persoonlijk advies van drie ervaren loopbaanprofessionals. De spreekuren zijn gratis en geheel vrijblijvend.

Daarnaast staan tijdens de Week van de Loopbaan (jaarlijks in september) extra spreekuren en workshops op het programma. Buiten deze week worden ook regelmatig workshops aangeboden, waaronder de workshop 'Meer werkplezier' door Daniëlle Bax.