Gratis loopbaanadvies

19 december 2022, van 12:30 tot 14:30 | Bibliotheek Veldhoven

Kosten: Gratis

Ben je op zoek naar werk? Wil je meer energie en plezier uit je werk halen? Sta je stil in je ontwikkeling? Of ben je toe aan een volgende stap in je loopbaan?

Elke eerste vrijdag en derde maandag van de maand ben je welkom voor gratis loopbaanadvies. Je krijgt persoonlijk advies van ervaren loopbaanprofessionals.

Het gratis loopbaanadvies krijg je van 12.30 tot 14.30 uur en is geheel vrijblijvend. Meld je vooraf aan bij de loopbaanadviseur.

Adviseurs

Hieronder vind je meer informatie over de adviseurs, de data waarop ze advies geven en hun contactgegevens om je aan te melden:

Daniëlle Bax

Werken is allang niet meer alleen maar een manier om geld te verdienen. Het is veel meer dan dat! Daniëlle Bax, coach voor persoonlijke en loopbaanontwikkeling, begeleidt je naar een baan die écht bij je past. Krijg inzicht in jezelf en zorg voor bewuste keuzes die leiden naar meer energie, rust en werkgeluk.

Beschikbaar op de volgende dagen van 12.30 tot 14.30 uur:
2022: ma 21 november

Aanmelden bij Daniëlle Bax:
☎     06 48 76 34 83
✉     info@daniellebax.nl
🌐   www.daniellebax.nl

Tosca Goes

Heb jij meer in je mars? Ben je klaar voor je volgende stap? Zin in een nieuwe werkomgeving? Is online/offline netwerken écht (n)iets voor jou? Ben je klaar om gevonden te worden? Tosca neemt graag de tijd om hierover met jou te sparren en te kijken naar de mogelijkheden.

Beschikbaar op de volgende dagen van 12.00 tot 14.00 uur (!):
2022: ma 19 december

Plan zelf je afspraak via Calendly.com/Inspiratos

Contactgegevens Tosca Goes:
☎     06 28 31 82 79
✉     tosca.goes@inspiratos.nl
🌐   www.inspiratos.nl

Carin van Holstein

Carin van Holstein staat voor je klaar om met je te sparren en te spiegelen. Zij helpt je om de regie over je loopbaan (weer) in eigen handen te nemen, zodat je de komende jaren gegarandeerd fluitend naar je werk gaat.

Beschikbaar op de volgende dagen van 12.30 tot 14.30 uur:
2022: vr 4 november | vr 2 december

Plan zelf je afspraak via Calendly.com/klikhrkennismaken

Aanmelden bij Carin van Holstein:
☎     06 51 32 50 14
✉     carin@klik-hr.nl
🌐   www.klik-hr.nl

Noloc

Alle adviseurs zijn aangesloten bij Noloc, de grootste beroepsvereniging van loopbaanprofessionals en jobcoaches in Nederland.

Op onze overzichtspagina vind je alle informatie over de loopbaanactiviteiten in de Bibliotheek Veldhoven: de activiteiten, boekentips en online cursussen.

Naar de overzichtspagina