Leeskring

4 april 2024 | Bibliotheek Veldhoven

Kosten: Tegen betaling, meer info via Marlene Lunter

Tijdens de Leeskring bespreken boekenliefhebbers elke maand een boek onder begeleiding van Marlene Lunter.

Een goed verteld verhaal in mooie taal maakt het aangenaam om het te lezen, maar vaak zitten er in een goed boek verborgen aanwijzingen, meerdere lagen en symbolen die het boek een meerwaarde geven en die je er niet altijd uithaalt.

In elke bijeenkomst staat een ander boek centraal en wordt stilgestaan bij het verhaal, de personages en gezocht naar de diepere lagen. Door het gesprek met de andere deelnemers ontdek je dat het boek nog veel rijker en interessanter is dan je dacht! Er wordt gestart met het boek 'Luister' van Sacha Bronwasser.

Marlene Lunter studeerde Nederlands en heeft jarenlange ervaring in het begeleiden van leeskringen.

De Leeskring middageditie is van 14.00-16.00 uur, de avondeditie is van 19.00 tot 21.00 uur in de Bibliotheek Veldhoven op de volgende data:

• Donderdag 28 september
• Donderdag 26 oktober
• Donderdag 30 november
• Donderdag 25 januari
• Donderdag 29 februari
• Donderdag 4 april

Wil je meedoen? Neem contact op met Marlene Lunter voor de mogelijkheden en de kosten: