KennisMakers: Relaxed de feestdagen in met je kind

Donderdag 23 november 2023, van 19:00 tot 20:30 | Bibliotheek Veldhoven

Kosten: Gratis na aanmelding

Drie Veldhovense kindercoaches geven praktische tips en oefeningen hoe je als gezin meer rust krijgt tijdens de drukke decembermaand en relaxed de feestdagen in kunt gaan.

Maak tijdens deze avond kennis met de kindercoaches en hun werkwijze!

Mariska Heerkens

Mariska Heerkens begeleidt vanuit haar praktijk In de Hartenkamer ouders, kinderen en jongeren (6-25 jaar) die te maken hebben (gehad) met uitdagingen of ingrijpende veranderingen in het leven. Hierdoor kunnen ze niet lekker in hun vel zitten of vastlopen. Mariska helpt hen om met meer vertrouwen, kracht en plezier de toekomst in te gaan.

Christel Lubse

Christel Lubse is moeder van twee jong volwassen dochters en heeft 25 jaar gewerkt als juf in het basisonderwijs. In 2016 heeft ze haar eigen bedrijf opgericht waarin ze kinderen, jongeren, ouders en professionals coacht op het gebied van welbevinden.

Sanne Allach

Sanne Allach is psychomotorisch kindercoach en reflexintegratietherapeut bij Kinderpraktijk Veldhoven. Motorische ontwikkeling is de basis voor de ontwikkeling van hersenfuncties. Door terug te gaan naar de basis van de ontwikkeling en de oorzaak aan te pakken, komen we verder in onze ontwikkeling. En dat doet Sanne altijd met spel en plezier.

• Deelname is gratis na aanmelding.

Over Kennismakers

Deze activiteit is onderdeel van het project KennisMakers van de Bibliotheek Veldhoven. Heb jij ook een jarenlange passie die je graag wilt delen met anderen? Specifieke kennis op een bepaald gebied die ook voor anderen boeiend kan zijn? Ga dan de uitdaging aan om als KennisMaker in de Bibliotheek anderen te laten delen in jouw kennis.