KennisMakers: Persoonlijk leiderschap

23 mei 2024, van 19:00 tot 20:30 | Bibliotheek Veldhoven

Kosten: Gratis na aanmelding

Nieuwsgierig naar het geheim van succesvol persoonlijk leiderschap? Ontdek het tijdens de lezing door loopbaanbegeleider Carin van Holstein.

De lezing is gebaseerd op het baanbrekende boek 'The Big Five for Life'. Carin van Holstein, loopbaanbegeleider in Veldhoven, leert je hoe je jouw persoonlijke visie kunt ontwikkelen, doelen kunt stellen die echt betekenisvol zijn en effectieve strategieën kunt toepassen om je werk en leven richting en voldoening te geven. Laat je inspireren en ontdek de sleutels tot persoonlijk leiderschap die je helpen om richting te geven aan je leven en jouw volledige potentieel te benutten.

Als dank voor je aanwezigheid ontvang je gratis het boek 'The Big Five for Life' van John P. Strelecky.

Het boek is een inspirerende gids die lezers uitnodigt om na te denken over de diepere betekenis van hun leven en om doelen te stellen die echt van belang zijn. Het boek introduceert het concept van de 'Big Five for Life', de vijf belangrijkste doelen of levensdoelen die voor elk individu uniek zijn. Door deze doelen te identificeren en na te streven, kunnen mensen een leven leiden dat echt vervullend en betekenisvol is. Met boeiende verhalen en praktische inzichten nodigt het boek lezers uit om hun persoonlijke en professionele leven opnieuw te evalueren en te streven naar meer voldoening en geluk.

• Entree is gratis, wel vooraf even aanmelden.

Over Kennismakers

Deze activiteit is onderdeel van het project KennisMakers van de Bibliotheek Veldhoven. Heb jij ook een jarenlange passie die je graag wilt delen met anderen? Specifieke kennis op een bepaald gebied die ook voor anderen boeiend kan zijn? Ga dan de uitdaging aan om als KennisMaker in de Bibliotheek anderen te laten delen in jouw kennis.