KennisMakers: Human Design

20 juni 2024, van 19:00 tot 20:30 | Bibliotheek Veldhoven

Kosten: Gratis na aanmelding

Marlène van Meteren laat je kennismaken met Human Design, een systeem dat inzicht geeft in je persoonlijkheid, talenten en valkuilen.

Marlène neemt je mee in het begrip Human Design chart, een gepersonaliseerde blauwdruk die gebaseerd is op je geboortedatum, -tijd en -plaats. Je leert de verschillende types en strategieën kennen die in Human Design worden onderscheiden. Verder gaar ze samen met de deelnemers kijken naar hun innerlijke autoriteit en strategie, die helpen om de juiste acties en keuzes te maken in het leven.

Human Design is een waardevol hulpmiddel voor persoonlijke ontwikkeling, zelfreflectie, besluitvorming, relaties en carrière.

Over Marlène van Meteren

Als gecertificeerd coach helpt Marlène mensen en teams om meer in hun kracht te gaan staan. Dit doet ze door de inzet van coaching, Human Design en DISC en drijfveren. Daarnaast geeft ze trainingen op verschillende vlakken. Met de combinatie van Coaching en Human Design biedt Marlène inzichten en handvatten aan mensen om hun persoonlijke ontwikkeling verder te verdiepen. Dit doet ze met veel energie en eerlijkheid.

• Entree is gratis, wel vooraf even aanmelden.

Over Kennismakers

Deze activiteit is onderdeel van het project KennisMakers van de Bibliotheek Veldhoven. Heb jij ook een jarenlange passie die je graag wilt delen met anderen? Specifieke kennis op een bepaald gebied die ook voor anderen boeiend kan zijn? Ga dan de uitdaging aan om als KennisMaker in de Bibliotheek anderen te laten delen in jouw kennis.