KennisMakers: Goede en gezonde voornemens

10 januari 2023, van 19:00 tot 20:30 | Bibliotheek Veldhoven

Kosten: Gratis, aanmelden

Voedings- en leefstijlcoach Wendy de Kok neemt je mee in het volhouden van je goede en gezonde voornemens.

Wendy is ervaringsdeskundige op het gebied van aankomen en afvallen. Door de jaren heen ging ze van een normaal postuur naar te flink, te mager en kwam uit bij te dik. Eind 2014 was ze haar overgewicht en het jojoën helemaal beu. Begin 2015 is Wendy gestart met goede en gezonde voornemens. Na een half jaar was Wendy 20 kilo lichter en ze blijft al jaren op een gezond gewicht.

Wat zijn jouw voornemens voor 2023? Wat zijn jouw eerdere ervaringen met het volhouden van je goede voornemens? Waarom is het zo lastig goede voornemens vol te houden? Waarom is het lastig gezonde keuzes te maken? Ben je benieuwd naar de antwoorden op deze vragen, kom dan naar deze KennisMakers-lezing!

We gaan het hebben over waarom het zo lastig en je ontvangt veel tips zodat het jou deze keer wél lukt.

Over Wendy

Wendy is in 2020 haar eigen onderneming gestart, Voedingscoach Wendy. In haar praktijk coacht ze mensen bij een gezonde(re) leefstijl. Wendy deelt graag haar kennis en ervaring over voeding met jou. Meld je aan en ga voor een gezond 2023!

• Entree is gratis, je dient je wel van tevoren aan te melden.

Over KennisMakers

Deze activiteit is onderdeel van het project KennisMakers van de Bibliotheek Veldhoven. Heb jij ook een jarenlange passie die je graag wilt delen met anderen? Specifieke kennis op een bepaald gebied die ook voor anderen boeiend kan zijn? Ga dan de uitdaging aan om als KennisMaker in de Bibliotheek anderen te laten delen in jouw kennis.