Judith Visser

12 april 2024, van 19:30 tot 21:00 | Bibliotheek Veldhoven

Kosten: € 7,50 / € 5,- (bibliotheekleden)

Schrijver en dierenliefhebber Judith Visser is vooral bekend van haar romans 'Zondagskind' en 'Zondagsleven', waarin zij openhartig schrijft over (haar) leven met autisme. In de bieb vertelt ze over haar leven en werk, vergezeld door één van haar wolfhonden.

In oktober 2023 verscheen Judiths nieuwste roman Het meisje met de halve ster, dat zich afspeelt tijdens de Tweede Wereldoorlog en waarin vriendschap tussen mens en dier centraal staat. Al in de eerste twee maanden werden er 10.000 exemplaren van dit boek verkocht.

Momenteel werkt Judith Visser aan haar volgende roman. Samen met haar man en drie wolfhonden woont ze in Rockanje aan zee. Ze is te volgen via haar website, Facebook en Instagram.

19.15 uur: Inloop
19.30-20.30 uur: Lezing
20.30-20.45 uur: Pauze met koffie/thee
20.45-21.00 uur: Vragen stellen