Jeugdboekenclub

25 april 2023, van 16:00 tot 17:00 | Bibliotheek Veldhoven

Kosten: Gratis na aanmelding

Ben jij tussen de 12 en 16 jaar, stapel op boeken en lijkt het je leuk om andere jongeren te ontmoeten en te praten over boeken? Kom bij de jeugdboekenclub!

Boekentips uitwisselen, andere jongeren ontmoeten en praten over boeken: de 12-jarige Sammer Musa uit Veldhoven ziet het helemaal zitten! In samenwerking met de Bibliotheek Veldhoven heeft Sammer de jeugdboekenclub opgericht. Elkaar ontmoeten en leesplezier staan hierbij voorop.

Lees- en mediaconsulent Dania Mansvelders begeleidt de jeugdboekenclub. De bijeenkomsten vinden om de vier à vijf weken plaats. Tijdens de bijeenkomsten vertellen de deelnemers bijvoorbeeld over hun favoriete boeken, ze lezen een stukje voor of bedenken samen een activiteit.

Jongeren kunnen één keer meedoen of meerdere keren, net wat ze fijn vinden. Het is laagdrempelig en vrijblijvend. Iedereen is welkom, welk leesniveau of favoriete genre je ook hebt.

• Geschikt voor jongeren vanaf 12 tot ca. 16 jaar.
  • Deelname is gratis en geheel vrijblijvend.
  • Meld je van tevoren aan voor één of meerdere data.