Boekenbabbels

30 mei 2024, van 18:30 tot 20:00 | de Bibliotheek Veldhoven

Kosten: Gratis, aanmelden

Ben jij tussen de ca. 16 en 25 jaar oud en op zoek naar een gezellige boekenclub waar je nieuwe mensen leert kennen en je liefde voor boeken kunt delen? Sluit je aan bij de nieuwe boekenclub Boekenbabbels, liefdevol georganiseerd door Josie Yildirim!

Elke laatste donderdag van de maand richten we in de Bibliotheek Veldhoven een gezellige leeshoek in, compleet met gratis snacks en drankjes. Onze eerste bijeenkomst is op 30 mei van 18.30 tot 20.00 uur. We beginnen met een kennismaking en kiezen samen ons eerste boek.

Boekenbabbels is dé plek voor jongvolwassenen en volwassenen vanaf 16 jaar die houden van verdiepende gesprekken en nieuwe vrienden maken. Toegang is volledig gratis!

Voor meer informatie, stuur een email naar boekenbabbelen@gmail.com of volg ons op Instagram @boeken_babbels.
Wil je meedoen? Meld je dan aan via onderstaande knop.

We kunnen niet wachten om je te ontmoeten en samen te babbelen over onze favoriete boeken!