Kinderboekenweek Bij Loet thuis

Vrijdag 13 oktober 2023, van 15:00 tot 15:35 | Bibliotheek Veldhoven

Kosten: Gratis na aanmelding

Kom tijdens de Kinderboekenweek naar de vrolijke, muzikale en interactieve voorstelling door Ruth Bakker!

De voorstelling gaat over het meisje Loet, dat even alleen thuis is. Ze vindt het saai en ook een beetje spannend. Gelukkig is haar hond Mango er. Samen met alle kinderen verzint ze de grappigste spelletjes, maar dan ziet Loet een doosje dat ze nog nooit eerder heeft gezien. Wat zit erin? Als ze het openmaakt begint er een muzikale zoektocht samen met alle kinderen naar een bijzondere schat. Zullen ze de schat op tijd vinden voordat mama thuiskomt?

• De voorstelling duurt ca. 35 minuten en is vooral leuk voor kinderen vanaf 4 jaar.
  • Deelname is gratis, wel van tevoren even aanmelden.
  • Bestel net zoveel tickets als het aantal deelnemers (bijv. 2 kinderen + 1 volwassene = 3 tickets).

Kinderboekenweek

Deze activiteit wordt gehouden in het kader van de Kinderboekenweek met als thema 'Bij mij thuis'.
Op de speciale websitepagina vind je een overzicht van onze activiteiten, boekentips en bekroonde boeken.

Over Ruth Bakker

Ruth Bakker is een artistieke duizendpoot. Ze schrijft, acteert, zingt en is poppenspeelster. Ze is geestelijk moeder van het stoere en eigenwijze meisje Loet. Ze won met haar familievoorstelling Loet Moet de Publieksprijs in Nederland en België. Daarnaast werd ze uitgeroepen tot Rabo Talentvolle Theatermaker. Van haar voorstelling Loet Moet schreef ze het gelijknamige kinderboek en bracht ze een DVD uit.