Webinar: Maria Genova - Uitgeverijen en media

20 augustus 2020, van 20:00 tot 21:30 | Online

Kosten: € 5,-

Deze workshop is een vervolg op de eerdere webinars van Maria Genova voor beginnende schrijvers.

In dit webinar gaat Maria Genova, schrijfster van diverse boeken, heel uitgebreid in op de voor- en nadelen van publiceren via bekende uitgevers, minder bekende uitgevers en zelf uitgeven. Met veel voorbeelden uit de praktijk. Ze vertelt ook over de kosten en de opbrengsten.

Uiteraard zijn die ook afhankelijk van de promotie. Dus daar besteedt ze heel uitgebreid aandacht aan: hoe zorg je ervoor dat je boek in de media komt en hoe maak je handig gebruik van social media? Genova vertelt niet alleen over originele manieren van promotie, maar ook over originele manieren van verkoop. Schrijvers blijken ook wat dat betreft bijzonder creatief.

Dit webinar is gedeeltelijk gebaseerd op haar boek 'Hoe schrijf je een bestseller?'.

Over Maria Genova

Docent is Maria Genova, schrijfster van diverse boeken, onder andere 'Het Duivelskind', 'Man is stoer, vrouw is hoer' en 'Komt een vrouw bij de h@cker'. Maria is een ervaren schrijfdocent en redacteur. Ze treedt ook veel op als spreker.

Over de webinar

De webinar wordt georganiseerd door de Bibliotheek Eindhoven in samenwerking met de Bibliotheken Breda, Den Bosch, Midden-Brabant, Dommeldal en Veldhoven. Entree bedraagt € 5,-. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, dus meld je tijdig aan!

Meer informatie en aanmelden

E-books van Maria Genova