Webinar: Boris Konrad - De geheimen van ons geheugen - VOLGEBOEKT

4 juni 2020, van 20:00 tot 21:00 | Online

Kosten: Gratis na aanmelding

Boris Konrad is neurowetenschapper, schrijver van 'De geheimen van ons geheugen' en meervoudig wereldrecordhouder in de geheugensport. In deze online workshop ontrafelt hij de werking van ons geheugen.

Geheugenwereldkampioen Boris Konrad zegt geen uitzonderlijk geheugen te hebben: “Een goed geheugen heeft niets te maken met talent of genen, maar alles met de juiste technieken en oefening."

Je hebt een ‘slecht’ geheugen of dat denk je? De realiteit is echter dat je niet weet hoe jouw geheugen optimaal te gebruiken. Dat is in elk geval de stellige overtuiging van Boris.

Hoe zou je het vinden om presentaties zonder spiekbriefjes te kunnen geven en om de juiste cijfers te kunnen aanhalen in een belangrijke meeting? Om iedereen die je ooit eerder bent tegengekomen bij de juiste naam te kunnen aanspreken? Om nooit meer te moeten zeggen: het ligt op het puntje van mijn tong? Om niet telkens alles opnieuw te moeten googelen? Kortom, om alles te onthouden; wat je wilt en wanneer je dit wilt…

Over Boris Konrad

Dr. Boris Konrad is neurowetenschapper, schrijver en meervoudig wereldrecordhouder in geheugensport. Hij haalde viermaal het Guinness Book of Records en won met zijn team zevenmaal het wereldkampioenschap geheugensport. Ook brak hij in 2015 zijn eigen wereldrecord door in 15 minuten 215 namen en gezichten te onthouden. Hij geeft wereldwijd lezingen en seminars en verschijnt regelmatig in de media. Intussen publiceerde hij drie boeken over het geheugen, waaronder het boek De geheimen van ons geheugen dat aan de basis van zijn workshops ligt.

Over de webinar

De webinar wordt georganiseerd door de Bibliotheek Eindhoven in samenwerking met de Bibliotheken Breda, Den Bosch, Midden-Brabant, Dommeldal en Veldhoven en is volgeboekt, je kunt je dus niet meer aanmelden.

E-books over het geheugen en de hersenen