Nationale Voorleesdagen: Voorstelling 'Ik kan het!' - GEANNULEERD

27 januari 2021, van 13:30 tot 14:15

Kosten: € 3,-

Deze activiteit is geannuleerd i.v.m. de coronamaatregelen.

Interactief liedjesprogramma voor peuters en kleuters door Anne en Mandy van Letter Belangrijk.
De voorstelling is gericht op het boek Coco kan het!, het Prentenboek van het Jaar 2021.

Nieuwe dingen leren is altijd spannend. Coco vindt dat ook. Wat als ik iets niet kan? Wat als ik iets niet durf? Nieuwe dingen leren gaat met vallen en opstaan. Soms wel 1000 keer, maar als iets uiteindelijk lukt kan je extratrots zijn op jezelf!

Deze interactieve theatervoorstelling zit vol met muziek, beweging en humor en is vooral leuk voor peuters en kleuters (ca. 3-6 jaar).

Letter Belangrijk

Anne van den Beuken en Mandy Sleijpen van Theaterproducties Letter Belangrijk spelen de voorstelling. Zij willen taal- en leesbevordering stimuleren en hebben dit op een creatieve manier in de voorstelling naar voren gebracht.

Anne van den Beuken

Anne studeerde in 2017 af aan de opleiding Musicaltheater aan de Fontys Hogeschool voor de Kunsten in Tilburg. Ze was te zien in de sprookjesmusical 'De Gelaarsde Kat' en in de tour 'De Sprookjessprokkelaar' van Efteling Theaterproducties. Daarnaast speelt Anne educatieve voorstellingen op scholen, maakt zij theatrale workshops op maat voor scholen en bibliotheken en organiseert zij kinderfeestjes.

Mandy Sleijpen

Mandy studeerde in 2014 af aan de Willem Nijholt Academie richting musical- en muziektheater. Ze was te zien in voorstellingen van Theater van Santen en Nationale Vereniging De Zonnebloem. Momenteel is Mandy te zien in voorstellingen voor Stichting Gilat. Daarnaast speelt ze educatieve voorstellingen op scholen en is werkzaam als voice-over en presentatrice.

De Nationale Voorleesdagen 2021

Van 20 t/m 30 januari worden voor de 18e keer De Nationale Voorleesdagen gehouden. Dat betekent tien dagen lang voorleesfeest op kinderdagverblijven, scholen, boekhandels en bibliotheken.

Website De Nationale Voorleesdagen