Veldhoven 100: Verhalen van Annie

25 september 2021, van 14:00 tot 15:30 | Bibliotheek Veldhoven

Kosten: Gratis, vooraf aanmelden

In 2021 bestaat Veldhoven 100 jaar! Ook in de bieb wordt dit jubileum gevierd met diverse feestelijke activiteiten voor jong en oud, zoals twee leuke voorstellingen van Verhalen van Annie.

14.00-14.30 uur: Circus Fantastico
Hooggeëerd publiek! Circus Fantastico is neergestreken in Veldhoven en zij zullen iedereen dolgelukkig maken met al hun gezelligheid, muziek en vooral hun onvergetelijke optredens. Maar voor wie is eigenlijk het allergrootste applaus? Schuif aan bij Annie en kijk en luister mee wie zij allemaal tot leven brengt bij haar vrolijke, nieuwe vertelvoorstelling.

15.00-15.30 uur: Het winkelwagentje
Het winkelwagentje heeft maar één wens: hij wil weten waar de boodschapjes naar toe gaan. Ben jij ook zo nieuwsgierig? Net als de sla, het stokbrood en al die anderen? Dan mag je deze voorstelling niet missen. Kom kijken, luisteren en vooral meedoen!

• Vooral leuk voor peuters en kleuters
  • Entree gratis, meld je vooraf aan om verzekerd te zijn van een plekje

Aanmelden voor voorstelling 1: 14.00-14.30 uur

Aanmelden voor voorstelling 2: 15.00-15.30 uur

Coronatoegangsbewijs

Verhalen van Annie zijn voorstellingen. Bezoekers van voorstellingen hebben vanaf zaterdag 25 september een coronatoegangsbewijs nodig. Voor toegang tot de Verhalen van Annie heb je dus, naast een ticket, een coronatoegangsbewijs nodig. Bij voorstellingen met coronatoegangsbewijs hoeft er geen afstand gehouden te worden. Kinderen tot en met 12 jaar hebben geen coronatoegangsbewijs nodig.

Bij binnenkomst in de Bibliotheek meld je je bij de Bibliotheekmedewerker aan voor de voorstelling en hij/zij scant je coronatoegangsbewijs. Het coronatoegangsbewijs toon je via de CoronaCheck-app en kan een vaccinatiebewijs, een herstelbewijs, of een negatief testbewijs zijn. Vergeet niet om ook een identiteitsbewijs mee te nemen.

Hoe werkt het coronatoegangsbewijs?
Via de CoronaCheck-app kun je het coronatoegangsbewijs aanmaken in de vorm van een QR-code. Download eerst de CoronaCheck-app uit de App Store of de Google Play Store.

Je kunt op 1 van deze 3 manieren een coronatoegangsbewijs krijgen:

1. Een vaccinatiebewijs
    Ben je volledig gevaccineerd? Met de CoronaCheck-app kun je van je vaccinatiebewijs een QR-code maken.

2. Een herstelbewijs
    Een bewijs dat je minder dan 6 maanden geleden hersteld bent van corona.

3. Een negatieve testuitslag
    Heb je geen vaccinatiebewijs of herstelbewijs? Maak dan een afspraak voor een gratis coronatest via https://www.testenvoortoegang.org/ Via je testlocatie ontvang je de uitslag en een ophaalcode. De negatieve testuitslag mag maximaal 24 uur oud zijn.

Op de site van de Rijksoverheid kun je terecht voor de stappen die je dient te ondernemen om van je test-, vaccinatie- of herstelbewijs een geldig Coronatoegangsbewijs te maken in de vorm van een QR-code, zie https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19/coronabewijs/coronabewijs-voor-evenementen.

Heb je geen smartphone, geen DigiD of geen toegang tot internet? Het coronabewijs kun je ook uitprinten/aanvragen via de website CoronaCheck.nl. Wie geen DigiD, smartphone of computer met printer heeft, kan een coronabewijs op papier toegestuurd krijgen. Hiervoor kun je bellen naar de helpdesk van CoronaCheck via het telefoonnummer 0800-1421.

Bibliotheek Veldhoven helpt met CoronaCheck-app

Vragen over of hulp nodig bij het verkrijgen van het coronatoegangsbewijs en/of de CoronaCheck-app? Hiervoor kun je terecht in de Bibliotheek Veldhoven.