Tech & Play Kids Festival

28 december 2019, van 10:00 tot 17:00 | Beursgebouw Eindhoven

Kosten: € 2,-

Een dag vol technische innovaties waar je volop kunt experimenteren, samenwerken en leren. Maar vooral plezier hebben! Dat is het Tech & Play Kids Festival.

Het festival is in het Beursgebouw Eindhoven en is georganiseerd door de Bibliotheek Eindhoven in samenwerking met vele partners, waaronder de Bibliotheek Veldhoven!

Getikt!

Op de stand van de bieb Veldhoven vind je schitterende, nostalgische typemachines. Schrijf je eigen brief, verhaal, gedicht of songtekst en typ hem uit op een echte typemachine. De typemachines waren al een groot succes tijdens het Tech & Play Kids Festival in 2018, dit jaar kan weer volop getikt worden! Kinderen verwonderen zich over de techniek (“Hé, hij print meteen!”) en leren goed na te denken over wat ze willen tikken, want een ‘backspace’ heeft de typemachine natuurlijk niet... En hoe ga je eigenlijk naar een volgende regel?

De activiteit wordt begeleid door Alinda, Amy, Mark en Maya van de bieb Veldhoven. Meer informatie en kaartverkoop vind je op de website van de Bibliotheek Eindhoven.

Meer informatie en kaartverkoop