Een schrijfreis door je leven

9 oktober 2020, van 13:30 tot 15:30 | Bibliotheek Veldhoven

Kosten: € 78,- voor 6 bijeenkomsten

Schrijven is leuk. En zeker als het over jezelf gaat. In deze cursus van 6 bijeenkomsten stromen de woorden uit je pen, ook als je nog niet zoveel schrijfervaring hebt.

Dat komt door de creatieve oefeningen die herinneringen laten bovendrijven. Herinneringen die je een blij gevoel geven of een nieuw inzicht in je levensverhaal. Naast verhalen over onszelf schrijven we ook korte gedichten.

Het schrijfplezier staat voorop. Voorlezen doen we ook, maar je deelt alleen wat je kwijt wilt. Je zult je verbazen over de mooie verhalen en gedichten die als het ware uit het niets ontspruiten.

De cursus wordt gegeven door Carolijn van Gorkum, therapeute en schrijfcoach. Zij geeft ook cursussen schrijfwandelen.

Praktische informatie en aanmelden

• Locatie: Bibliotheek Veldhoven.
  • Start vrijdagmiddag 9 oktober van 13.30-15.30 uur, overige data: 16, 30 oktober, 6, 13 en 20 november.
  • Kosten: € 78,-.
  • Er kunnen maximaal 6 mensen meedoen en de cursus is coronaproof.

Meer informatie: www.rakeinzichten.nl
Aanmelden bij info@rakeinzichten.nl of tel: 06-57328090.