Schilder een foto - GEANNULEERD

17 april 2021, van 11:00 tot 13:00 | Bibliotheek Veldhoven

Kosten: € 5,-

Deze workshop is geannuleerd i.v.m. de coronamaatregelen en wordt mogelijk op een later moment opnieuw aangeboden.

Een foto schilderen is niet zo moeilijk als het lijkt, vindt Parissa Abbassi die de workshop geeft. Zij leert kinderen om samen een groot schilderij van een foto te maken.

Parissa komt uit Iran en heeft grafisch ontwerp gestudeerd en schilderlessen gevolgd. In 2013 verhuisde ze naar Duitsland en vervolgens naar Nederland, waar ze met veel plezier schilderworkshops geeft aan kinderen. Parissa geeft de workshop in het Nederlands. Gastvrouw Marcella van de Bibliotheek is aanwezig om te assisteren en de kinderen op weg te helpen.

Website Parissa

• Entree bedraagt € 5,-.
  • De workshop is geschikt voor kinderen vanaf 8 tot ca. 13 jaar.
  • De workshop is alleen toegankelijk voor de deelnemende kinderen, ouders/opvoeders kunnen hen na afloop weer ophalen in de bibliotheek.
  • Online bestellen van kaarten voor activiteiten is kosteloos, je hoeft de kaarten ook niet uit te printen, ze kunnen gescand worden vanaf je smartphone.
  • Bestellen van kaarten aan de balie van de Bibliotheek Veldhoven kost € 1,- administratiekosten per kaartje, zowel bij betaalde als gratis activiteiten.