Workshop: Robotrace

11 mei 2022, van 15:00 tot 16:30 | Bibliotheek Veldhoven

Kosten: €5

Heb je altijd al willen meedoen aan een echte robotrace? Tijdens deze workshop maak je je eigen racebaan en bepaal je naar welke instructies de robot moet luisteren.

Tijdens deze workshop leert Nynke Wesseling je alles over de 'Ozobot'. Je laat hem oefeningen doen, ontwerpt je eigen racebaan en bepaalt naar welke instructies de Ozobot moet luisteren. Met behulp van kleurcodes programmeer je de robot, die vervolgens natuurlijk supersnel over de baan vliegt. Welke robot gaat het eerst over de finish?

• Voor nieuwsgierige kinderen van 9 t/m 12 jaar.
  • Entree: €5,-.
  • Koop vooraf online een kaartje via onderstaande knop (geen administratiekosten) of in de Bibliotheek Veldhoven (+ € 1,- administratiekosten per kaartje).
  • Max. 16 deelnemers.
  • De workshop is alleen toegankelijk voor deelnemende kinderen, niet voor volwassenen.

Over Nynke Wesseling

De workshop wordt gegeven door Nynke Wesseling van NYSIGN. "Ik ben een computernerd en vind het ontzettend leuk om iedereen net zo enthousiast te maken over techniek als ikzelf ben. Zowel kinderen als volwassenen kan ik op een creatieve manier nieuwe technische dingen leren, op een geduldige manier en in duidelijke taal. Ik zie jullie graag bij de workshop in de bieb!"

Workshops over ICT en techniek

In 2022 verzorgt Nynke meerdere workshops over ICT en techniek in de Bibliotheek Veldhoven. Zie hiervoor onderstaande data en thema’s: