Proeverij De (schrijf)wandelaar

12 november 2021, van 14:00 tot 15:45 | Bibliotheek Veldhoven

Kosten: € 10,-

In het kader van Nederland Leest organiseert de Bibliotheek Veldhoven in samenwerking met Carolijn van Gorkum een schrijfwandeltocht.

In het kader van Nederland Leest krijgt ieder Bibliotheeklid in november het boek De wandelaar van Adriaan van Dis cadeau. Naar aanleiding van dit boek organiseert de Bibliotheek Veldhoven een schrijfwandeling in samenwerking met Carolijn van Gorkum, schrijfcoach en therapeut.

Wandelen is gezond voor lichaam en geest. Wandelen brengt nieuwe inzichten en ontmoetingen en laat je anders kijken. In de coronatijd hebben we wat afgewandeld met z’n allen. Vind je het ook heerlijk om een frisse neus te halen en je hoofd leeg te maken tijdens een wandeling? En schrijf je graag? Doe dan mee aan deze schrijfwandeling-proeverij op vrijdag 12 november van 14.00-15.45 uur!

We verzamelen bij Bibliotheek Veldhoven, van daaruit maken we een ommetje van 3 kilometer door het groen van Veldhoven aan de hand van gerichte opdrachten. Daarna stromen de woorden als vanzelf uit onze pen in de Bibliotheek.

• Kosten bedragen € 10,-.
  • Vooraf aanmelden is verplicht en kan via onderstaande knop.
  • Schrijfervaring is niet nodig, alleen het plezier telt.
  • Alle deelnemers krijgen na afloop het boek De wandelaar van Adriaan van Dis cadeau.
  • Meer informatie bij Carolijn op www.rakeinzichten.nl of tel: 06-57328090.

Nederland Leest