Portuguese storytelling

12 februari 2024, van 16:00 tot 16:45 | Bibliotheek Veldhoven

Kosten: Gratis, aanmelden

Bem-vindos crianças! Semente leest 1x per maand voor en verzorgt een bijpassende activiteit in het Portugees voor kinderen van 2 tot 6 jaar.

Semente is een organisatie die educatieve en creatieve workshops organiseert voor Portugees sprekende kinderen in Nederland. Het doel is om de ontwikkeling van de Portugese taal te stimuleren met behulp van verhalen en bijbehorende activiteiten.

• Portuguese storytelling is bedoeld voor kinderen van 2 tot 6 jaar en hun (groot)ouders.
  • Entree is gratis, wel graag vooraf even aanmelden. Dit kan door het bestellen van een gratis ticket via onderstaande knop.
  • Bestel net zoveel tickets als het aantal personen dat deelneemt (volwassenen + kinderen).

Em Português

Bem-vindos crianças! Semente é uma iniciativa de Português como Língua de Herança nos Países Baixos que organiza oficinas educacionais e criativas para crianças brasileiras. Nosso principal objetivo é incentivar o desenvolvimento da Língua Portuguesa através da leitura de histórias e da realização de oficinas educacionais e criativas. A leitura em Português ocorre uma vez por mês na Biblioteca de Veldhoven, para crianças de 2 a 6 anos.

Informação prática

• A leitura em português é destinada a crianças dos 2 aos 6 anos e aos seus pais (ou avós).
  • A entrada é gratuita, mas inscreva-se com antecedência. Você pode fazer isso solicitando um ingresso grátis por meio do botão abaixo.
  • Solicite tantos ingressos quantos os participantes (adultos + crianças).

Inscrever-se