Pluk redt de dieren

29 mei 2019, van 15:00 tot 16:15

Kosten: Gratis

Tijdens deze superleuke workshop helpen kinderen Pluk met het redden van dieren. Zo geven we de Krullevaar weer kleur en helpen we de apen aan bananen door heel hard te stampen en te dansen!

Natuurlijk wordt ook voorgelezen en verteld over Pluk van de Petteflet, uit het beroemde boek van Annie M.G. Schmidt. Deze middag wordt gehouden in het kader van de Annie M.G. Schmidtweek en zit vol met dans, zang, muziek en wat lekkers!

De workshop wordt gegeven door Anne van den Beuken, musicalactrice en docent. Zij is dit theaterseizoen te zien in de Sprookjessprokkelaar van Efteling Theaterproducties en daarnaast geeft zij workshops en kinderfeestjes.

• Vooral leuk voor kinderen van 4 t/m 10 jaar.
  • Entree is gratis en aanmelden niet nodig.