Mad Science workshop: Ruimtevaarders

7 oktober 2020, van 15:00 tot 16:00 | Bibliotheek Veldhoven

Kosten: € 5,-

In het kader van de Kinderboekenweek kunnen kinderen (4-8 jaar) meedoen aan deze leuke én leerzame workshop van Mad Science!

Wat zie je allemaal als je naar de lucht kijkt? Vogels, wolken en daar voorbij de zon, maan en sterren. Om daar te komen heb je een raket nodig die je naar de ruimte brengt. Maar dat gaat zomaar niet. Echte astronauten moeten leren over de ruimte en oefenen hoe het is om met een ruimtepak aan in een raket te reizen.

Dat gaan wij in deze workshop doen, dus zet je veiligheidsbril op, trek je ruimteschoenen aan en 3, 2, 1, 0... daar gaan we!
Missie: op zoek naar maanstenen. Lukt het jullie om ze te vinden? Dan zijn jullie geslaagd voor de astronautentraining.

• De workshop wordt gegeven door een professor van Mad Science en is geschikt voor kinderen van 4 t/m 8 jaar.
  • Ouders hoeven niet erbij te blijven, als je dat fijner vindt mag dat uiteraard wel (max. 1 volwassene per gezin i.v.m. benodigde ruimte).
  • Workshop uitverkocht? Stuur een mail naar communicatie@bibliotheekveldhoven.nl voor een plekje op de wachtlijst of koop een kaartje voor de workshop a.s. vrijdag: Eenvoudige machines.

Koop kaarten

Kinderboekenweek: En toen?

Tijdens de Kinderboekenweek 2020 gaan we terug in de tijd. Boeken brengen geschiedenis tot leven, waardoor de wereld van vroeger tastbaar wordt. Lees spannende verhalen over ridders, verplaats je in oorlogstijd of kom van alles te weten over de Oudheid.Je hebt geen tijdmachine nodig om andere tijden te ontdekken. Verken werelden uit het verleden door het lezen van boeken!

Ga naar de website