Mad Science Winter Wonder Feest UITVERKOCHT

4 januari 2023, van 13:30 tot 15:00 | Bibliotheek Veldhoven

Kosten: € 5,-

Maak je tijdens de kerstvakantie op voor een winters feestje vol experimenten over warmte, kou, licht en donker!

Tijdens deze koude dagen lopen de kinderen warm door meer te ontdekken over warmte. Dat de temperatuur gemeten wordt met een thermometer, weten de meeste mensen wel. Maar zou het ook lukken om er zelf een te maken? Ook experimenteren de kinderen met licht en donker. Hoe werkt glow-in-the-dark en hoe kun je je eigen schaduw vangen? De professor van Mad Science maakt een chemische zaklamp, die de kinderen niet mee naar huis kunnen nemen... aan het eind van het experiment begrijpen ze wel waarom!

• De middag is geschikt voor kinderen van 6 t/m 12 jaar.
  • Deelname kost € 5,-.
  • Koop vooraf online of in de Bibliotheek een kaartje.

Bestel kaarten