Literair Café Veldhoven: Griet Op de Beeck - UITVERKOCHT

16 juni 2019, van 14:00 tot 17:00 | Museum 't Oude Slot

Kosten: € 13,- / € 10,50 (biebleden/CJP)

Griet Op de Beeck (1973) debuteerde met 'Vele hemels boven de zevende'. In 2014 verscheen 'Kom hier dat ik u kus' en in 2016 de verhalenbundel 'Gij nu'.

In het najaar van 2017 kwam Het beste wat we hebben uit, het eerste deel van een trilogie. In 2018 viel haar de eer te beurt om het Boekenweekgeschenk Gezien de feiten te schrijven.

Griet Op de Beeck is ook een graag geziene gast in tv-programma’s zoals Zomergasten, De Wereld Draait Door en Dreamschool.

Op zondag 16 juni is Griet te gast bij Literair Café Veldhoven. In de sfeervolle ambiance van Museum 't Oude Slot geeft zij een lezing over haar leven en werk. Ook zal zij vragen uit het publiek beantwoorden.
Boekhandel Bruna is aanwezig met een mooie selectie boeken, die gekocht en gesigneerd kunnen worden.

• Locatie: Museum 't Oude Slot, Hemelrijken 6, 5502 HM Veldhoven. Parkeren is gratis.
  • Het programma duurt van 14.00 tot ca. 16.00 uur, er kan nagepraat en geborreld worden tot 17.00 uur.
  • Entree: € 13,- normaal tarief, € 10,50 voor bibliotheekleden en CJP-houders.
  • Kaarten zijn vooraf online verkrijgbaar en bij de Bibliotheek Veldhoven of aan de deur op de dag zelf (indien niet uitverkocht).

Koop kaarten

Website Griet Op de Beeck

Literair Café Veldhoven op Facebook

Over Literair Café Veldhoven

Altijd al willen weten waar schrijvers hun inspiratie vandaan halen? Grijp dan nu je kans om dat te vragen tijdens Literair Café Veldhoven!

De Bibliotheek Veldhoven, Museum ’t Oude Slot en Bruna Veldhoven hebben de handen ineengeslagen voor dit evenement en organiseren in 2019 drie cafés met de volgende gasten:

"Geweldig idee dat er nu een literair café is geopend met als eerste Ronald Giphart die ons als publiek zó enthousiasmeerde! Een AANWINST voor Veldhoven!!"

"Véél leuker en onderhoudender dan ik had verwacht. Huiskamersfeer geeft het gevoel dat je naast de schrijver op de bank zit."

"Erg informeel interview, wat op een leuke en toegankelijke manier gebracht wordt."

Foto: Griet Op de Beeck (c) Koen Broos
Literair Café Veldhoven is een samenwerking van: