Leeskring (avondeditie)

24 oktober 2019, van 19:00 tot 21:00

Kosten: Via Marlene Lunter

Tijdens de Leeskring bespreken boekenliefhebbers elke maand een boek onder begeleiding van Marlene Lunter.

Een goed verteld verhaal in mooie taal maakt het aangenaam om het te lezen, maar vaak zitten er in een goed boek verborgen aanwijzingen, meerdere lagen en symbolen die het boek een meerwaarde geven en die je er niet altijd uithaalt.

Het is inspirerend om zo’n boek met een groep enthousiaste lezers te bespreken. Door de inzichten, de leeswijzen, de opmerkingen van anderen blijkt het boek nog meer te bevatten dan je vóór het gesprek dacht. Zo’n uitwisseling van gedachten maakt je rijker.

Elke maand lezen de deelnemers thuis een boek en dat wordt tijdens de bijeenkomst besproken.

Praktische info

De Leeskring (avondeditie) is van 19.00 tot 21.00 uur in de Bibliotheek Veldhoven op de volgende data:

• Donderdag 26 september
  • Donderdag 24 oktober
  • Donderdag 21 november

Naast de avondeditie is er ook een ochtendeditie van de Leeskring. Deze is van 10.30 tot 12.00 uur in de Bibliotheek Veldhoven op de volgende data:

• Donderdag 10 oktober
  • Donderdag 7 november
  • Donderdag 5 december

Wil je meedoen? Neem contact op met Marlene Lunter voor de mogelijkheden en de kosten.

Neem contact op met Marlene Lunter