Kinderboekenweek 2022: Gi-ga-groen!

5 oktober 2022 t/m 16 oktober 2022 | Bibliotheken en boekhandels

De Kinderboekenweek vieren we in de Bibliotheek Veldhoven met leuke activiteiten en leestips!

De Kinderboekenweek vieren we in de Bibliotheek Veldhoven met leuke activiteiten:

Ook kun je in de bieb terecht voor de Kinderboekenweek krant vol leestips, een mooie kleurplaat en boekenlegger.

Kinderboekenweekgeschenk en Prentenboek

Andy Griffiths en Terry Denton, auteur en illustrator van de populaire reeks 'De waanzinnige boomhut', maken het Kinderboekenweekgeschenk voor de 68ste Kinderboekenweek. Illustrator Marije Tolman maakt het Prentenboek van de Kinderboekenweek.

De Kinderboekenweek 2022 heeft als thema Gi-ga-groen! en duurt van woensdag 5 t/m zondag 16 oktober. Het Kinderboekenweekgeschenk wordt cadeau gedaan door de boekwinkel tijdens de Kinderboekenweek bij aankoop van ten minste € 12,50 aan kinderboeken. Het Prentenboek is tijdens de Kinderboekenweek te koop voor € 7,25.

Ga naar de website van de Kinderboekenweek