Handig met je smartphone - VOLGEBOEKT

21 september 2022, van 14:00 tot 15:30 | Bibliotheek Veldhoven

Kosten: € 7,50

Deze training is volgeboekt. Heb je interesse, mail of bel met het DigiTaalhuis voor een plek op de wachtlijst. Bij voldoende animo zal ook een nieuwe training worden aangeboden.

Wil je graag handiger worden met de smartphone? Meld je dan aan voor deze driedelige training waarin je de de belangrijkste functies van je telefoon leert kennen.

In Nederland heeft 99% van de mensen een smartphone. Je kunt deze telefoon voor allerlei zaken gebruiken: contact met familie en vrienden, een route plannen of foto’s en video’s maken. Ook kun je overheidszaken regelen met je DigiD of geld overmaken via de app van je bank. Maar wat als je dit moeilijk vindt en je de mogelijkheden van je smartphone beter wilt leren kennen?

De Bibliotheek Veldhoven start in september met de training Handig met je smartphone. De training bestaat uit drie lessen. In de eerste twee lessen ga je zelf aan de slag via de website Oefenen.nl. Je leert de belangrijkste functies van je smartphone kennen en maakt kennis met verschillende apps. Docenten van SeniorWeb helpen je op weg. In de derde les gaan ze in op de vragen die je nog hebt.

• De training is op woensdag 14, 21 en 28 september van 14.00 tot 15.30 uur in de Bibliotheek Veldhoven.
  • De kosten zijn € 7,50.
  • Wil je graag meedoen? Meld je dan aan bij het DigiTaalhuis op 06 - 24 13 64 67 of info@digitaalhuisveldhoven.nl
  • Na aanmelding ontvang je een uitnodiging voor een kennismakingsgesprek.
  • Meld je snel aan, want het aantal plekken is beperkt!