Digitaal Café

12 maart 2024, van 14:00 tot 16:00 | Bibliotheek Veldhoven

Kosten: € 2,-

Interesse in of vragen over digitale zaken? Loop binnen bij het Digitaal Café van SeniorWeb Veldhoven!

Tegenwoordig gaan steeds meer zaken digitaal. Zonder DigiD heb je geen contact meer met Belastingdienst of de zorgverzekering. Online bankieren, digitaal betalen, het gebruik van QR-codes, foto’s digitaal versturen, reizen met een OV-chipkaart en online in contact blijven met familie en vrienden.

Heb je hier moeite mee, vragen over of behoefte aan meer informatie?

Elke 2e dinsdag van de maand (m.u.v. juli en augustus) kun je terecht in de Bibliotheek bij het Digitaal Café van Seniorweb Veldhoven. Een docent geeft een korte inleiding over een digitaal onderwerp en je kunt al je vragen stellen over digitale zaken.

Meer informatie en aanmelden via de website van SeniorWeb Veldhoven.

Website SeniorWeb Veldhoven