Boeken- en voorleestips voor baby's en dreumesen

16 juni 2021, van 20:00 tot 21:00 | Online

Kosten: Gratis

Leescoach Jos Boon laat de nieuwste boeken voor baby’s en dreumesen zien en doet voor hoe je kunt voorlezen aan jonge kinderen.

Welke stoffen- en kartonboekjes zijn geschikt voor je baby? Welke aanwijs- en woordenschatboeken zijn leuk om voor te lezen aan je dreumes? Tijdens het BoekStart-webinar (online workshop) laat leescoach Jos Boon van Bibliotheek Rivierenland de nieuwste boeken voor baby’s en dreumesen zien, en geeft ze tips over voorlezen aan jonge kinderen.

Het webinar vindt plaats op woensdag 16 juni en start om 20.00 uur. Het zal maximaal een uur duren. Het webinar is bedoeld voor ouders en grootouders van jonge kinderen. Ook pedagogisch medewerkers, bibliotheekmedewerkers en overige geïnteresseerden zijn van harte welkom om deel te nemen.

Aanmelden voor het webinar kan via de onderstaande knop. Na registratie ontvang je een bevestiging van je inschrijving en uitleg hoe je het webinar kunt volgen. Deelname aan het webinar is kosteloos; het webinar wordt je aangeboden door Stichting Lezen.